OnurToprak Arkadaslar yavas yavas uyaranlara yer verıyorum. Renklı balon vs .. sizler bu dönemlerde hangi oyuncakları aldınız.. öneriniz vs varmı?
Handecelik OnurToprak oyun halısında oynamaya başlamıştı o dönemde. Bir de siyah beyaz kartlara bakıyordu
OnurToprak maviceselcan bize hediye geldı piyanolu. Sanıyorum bunlar cok daha ıyı. Yalnız cıngıraklı aparatları tek seferde kullanmayacagım. Tek tek kesfetmesi cok daha ıyı olacak gibi. Sizde arastırın ısterseniz
OnurToprak Gokcehanim dönenceyı arastırmanızı öneririm .. cok tavsıye edılmıyor. Ben de almayacagım epey arastırdım
Sebihani Ben oyun halısı aldım ilk başta çok ilgisini çekiyodu ama sonradan sıkılmaya başladı. Galiba arada bir kaldırıp tekrar çıkarmam lazım unutup ilgi çeksin diye. Çıngıraklar ilgisini çekiyo seviyor 2 ay 16 günlük.
sedaykn OnurToprak Dik pozisyondayken dimi benim kızımın öyle. Yatarken bıngıldağı gergin kaldırınca çökük
BernaLina OnurToprak o normal bişey hatta atıyo böyle dikkat ederseniz 1 yasına kadar oyle oluyomuş endişelenmeyin yani 🤗
Toprakkkk OnurToprak bizimde yatıyoken dumduz, pusete koyunca ve kucakta dik duruyorken içine çökük. Bende cok korkmuştum ama doktor normal olduğunu soyledı
Zynpbyz Ben sadece cingurak aldim onuda cok vermedim birde pusetine oyuncak bagladim 1 tane oyun halisina yatirmaya kiyamiyorum yere yatiyormus hissi veriyor bana