DefneRana3881 Perşembe günü kızımdan kan alınmıştı doktor hormon bakalm dedi aspartat transaminaz enzimi yüksek çıkmış randevumuz Pazartesi günü ama netten baktım hoş şeyler yazmıyor bilgisi olan varmı acaba korkulacak bişey mi
birhesap1 DefneRana3881 ne yaptınız benimde bebeğim 9 aylık hormon değerlerine bakıldı aynı sizin gibi 50 çıktı ast bir daha doktor 14 gün sonraya çağırdı siz doktora gösterdiniz mi ne dediler