Nefeess Dolapta saklıyorum ama kızıma verdikten sonra biraz huysuzdu onunla ilgilenirken dolaba koymayı unutmuşum dışarıda kalmış 1-1.5 saat kadar oda sıcaklığında evim 25 derece sıkıntı olur mu? Başına gelen var mı?
kucukseyler Nefeess eğer damlanın üstünü okuduysanız şöyle bir şey yazıyor “açıldıktan sonra 4 hafta süresince oda sıcaklığında saklanabilir”