GizemElf canım benim evde sızıntı gibi suyum geldi azar azar ben anladım doktora gittim 37+4 , 2 cm açılmam varmış. Nst de sancı vs yıktu o sıra. Sızıntın varsa bebek içerde susuz kalır o yüzden doktora git bence benimde hiç sancım yoktu suyum geldiğinde