yldabgat Kızlar merhaba devam sütü olarak ne kullanıyorsunuz intrrnette okudum bazı mamalar ishal yapıyomus bebekte sizin öneriniz nedir acaba en iyi mama hangisi
Eylulbebek03 yldabgat merhaba bir çok deneme sonucu en çok golden goatı sevdi kızım, gaz kabızlık problemi olmadı hiç ama bebekten bebeğe değişir
birkupalatte yldabgat O bebekten bebeğe değişir. Biz doğduğundan beri sma optipro kullanıyoruz. Bir kere aptamil denedik fışkırarak kaka yaptı saatlerce ağladı. Kimine de aptamil yarıyor
birtutamsac yldabgat her bebeğe her mama aynı etki yapmaz deneyerek bulacaksınız. Ben aptamil kullanıyorm kiminde kabızlık yapıyomuş
birtutamsac yldabgat sma ishal yapmıştı bizde hipp hiç yaramadı bebelac ve bebelac gold denedim kızım içmedi similac da ben beğenmedim tekrar aptamile dönüş yaptık. Bunu siz bulacaksanız deneyerekten bebeğinizi gözlemleyerek
Eylulbebek03 yldabgat evet e bebekte var keçi sütlü, bizim bir ara çok ciddi mama reddi oldu çok şükür golden goatla yendik kokusu falan yok suda çok iyi çözünüyor
3melek_annesiii yldabgat bebekten bebeğe değişiyor canım ben hip combiotic kullanıyorum ilk humana kullandım çok gaz yaptı bunda rahatladı bebisim
yazgulu123 yldabgat canım ilk doğduğunda sma kullandık 2 hafta sonra gazdan hastanelik olduk. Sonra hippe geçtik oda kabız yaptı . Şimdi de Bebelac Gold aldık . Bakalım bu inşallah iyi gelir