minisinannesiii33 2 ay 5 günlük bebeğim var. Korunma yöntemi olarak içinden çekme yapıyoruz. Linç etmeyin lütfen spiral falan taktır diye bu kendi kararımız. Daha adet olmadım bugün peçeteye silerken hafif bi leke geldi açık pembe renginde.. ne olabilir sizce
OncedenGurme minisinannesiii33 “içinden çekme” bir korunma yöntemi değildir. :) Regl görmeseniz bile yumurtlama zamanını bilemeyeceğiniz için hamile kalabilirsiniz
Deletedmom8453 minisinannesiii33 kusura bakma içinden çekme lafına bayağı güldüm göbeğim sallana sallana 😂😂🤭
Morvy minisinannesiii33 emziriyormusunuz peki? Asla amacım sizi linçlemek değil kararınıza saygım var fakat ben o şekilde korunmazdım öyle korunacağıma mesela hiç işilkiye girmezdim hamile kalırım diye çok korkardım😕
SeninAnnenBirMelektiYavrm minisinannesiii33 niye linçleyelim hamile kalacak olan sensin 😄 korunmadığınıza göre hamile olabilirsin cnm ☺️ varsa hayırlı olsun şimdiden
Badehandeyldz minisinannesiii33 belki tahriş olmuş olabilir her pembe leke yerleşme olacak diye birşey yok
Morvy minisinannesiii33 ben mesela sadece iki ay emzirebildim sütüm kesildiği gibi benimde lekelenme gibi oldu sonra det oldum zaten acaba sizdede öylemi oldu diye sordum. Hakkınızda hayırlısı olsun🙏🏻