Hanimlar merhaba ? Açık açık birşey sorucam yardımcı olursaniz sevinirim . 8 ay önce doğum yaptım . Doğumdan önce adetim düzenliydi . Geçtiği çok nadir olurdu . Eşimle en son ilişki yaşadım arkasından 1 gün sonra adet oldum . Ondan sonra eşim farklı şehire gitmek durumunda kaldı henüz ilişki yaşamadık 1 ay oldu . Adetim geçti 30 unda olmuştum geçen ay , şuan hala olmadım . Yani biraz korktum açıkçası . Eğer hamile kalmış olsaydım diğer adeti görür muydum ? Doğum sonrası böyle duzensizlikler normal mi bilmiyorum . Stres altındayım 🤦 Spiral taktırmak istedim , anlamadığım şekilde eşim kendisi de çocuk istemediği halde karşı çıktı istemedi . Şimdi inşallah Allah’ın izniyle bir adet olursam artık hapla korunma kararı aldım . Birşeyler söyleyin kizlar lütfen . 😑