Bebeğim 1.5 yaşında bensiz oyun oynamıyor ben tek başıma tuvalete bile gidemiyorum sen oyna annecim ben su alıp gelicem diyorum yine de geliyor arkamdan , komşularımın yaşıt çocukları geldiği zaman hangi oyuncağa dokunuyorlarsa onu alıp kendine çekiyor ağlıyor bağırıyor bu sizin benekleriniz de de var mı geçici bi durum mu be yapabilirim