Kızlar premature 18 aylık kızım bugün itibariyle yürümeye başladı, çok dert ettim kaç defa doktora götürdük her defasında sıkıntı yok dediler ama etraf hala yürümüyor mu deyince bana afakanlar basiyodu. Çok şükür bugün tam anlamıyla desteksiz yürümeye başladı ❤️ sizlerle paylaşmak istedim 🌼