20aylik kizima Artik kreş yoli gözükdü .kizim çok asabi oldu şu siralar,Herşeyi yikin döküyor,Kreşe göndermeyi düşünüyorum,sosyal bir çocuk olir hem,ve de Cani sikilmaz.oyuncaklari ile oynasa belki Bu kadar hirçin olmazda ,oynamiyor işte,bana sariyor Sizilerde durimlar nasil