Neslihan1903 Uykusuzhergeceeee ah süper vermediysen hemen çağır bir emzirme uzmanı hem bebeğinde küçük fazla bekleme 3. Ayda zaten bebeler uyuz bir döneme giriyorlar zaten danışmanlarda 3 aylık bebek büyük dönüş zor diye pek uğraşmak istemiyorlar
Cnsds Uykusuzhergeceeee geriye yaslanarak emziriyorum veya önden biraz bosaltiyorum dolaba atıyorum 😀zaten arka süt daha yağlı ve doyurucuymus
Mrv89 Uykusuzhergeceeee ben online danışmanlık aldım.Farklı tekniklerle emzirmeyi denetti ilk başta olmayacak düzelmeyecek hiç dedim pompaya bağımlı yaşıyordum ama şükürler olsun artık tazyik sorunum bitti.Bence son çare danışmanlık olarak bakmayın kendinizi de bebeğinizi de yıpratmayın.
Mery28 Uykusuzhergeceeee ben aldım ve çok şükür geçti meme reddi yaşadık ve devamlı boğuluyordu bebeğim
Sokrates Uykusuzhergeceeee uykulu emzir uykulu iken cop cop emerler. Yada yatağa yat çocuğu üzerine yatır öyle emzir. Tazyik sorunu hiçbir zaman azalmıyor ancak çocuk başetmeyi öğteniyor. 8. Aydayız hala aynı tek fark bebeğim hakkından geliyor artık sütün..
Mery28 Uykusuzhergeceeee eveg tazyik zordu her bebek memede rahatlardı benimki boğukurdu. Danısmanlık kolaydı
Sokrates Uykusuzhergeceeee emzirme danışmanının bu süreçte birşey yapabileceğini sanmıyorum. Yani sırf bunun için derin dondurucı aldım sağdığım sütleri atmak için. Dedim ya 8. Aydayız hala tazyikli akıyor. Ama bebeğim öğrendi artık.
yusufmertmom Uykusuzhergeceeee Mrv89 Glsn7581 yaa kızlar sütünüzü nasıl çoğalttınız. Ne yaparsam yapim yetmiyor 😔😔
Glsn7581 yusufmertmom canım su içtim dinlendim.tahin yedim. Eşim naturpy milk tea almıştı baharatçıdan ondan sonra baya arttı.bi de bebiş emdikten sonra sağım yaptım. Tamamen boşalınca yeniden üretim artiyomus bol bol emzirdim.ama bu sefer de tazyik sorunu cikti
Uykusuzhergeceeee yusufmertmom balla bacım ben hiçbir şey yapmadım kendiliğinden böyle ne çoğalsın diye çay içtim ne bir şeyler yedim
Mrv89 yusufmertmom hiç birşey yapmadım aksine sütü arttıran her şeyi yasakladı doktorum.kontrolsüzce sağmak arttırdı bence.
AyseninAnnesiiii Glsn7581 çok süt olması insanı üzüyormuş böyle bi sorunda varmış yani bebeğim iki gündür tanZiktn boguluyor çok olmasına üzülüyorum resmen nefessiz kalıyor sırtına vura vura acıyorum yetecek kadar olsa yeter fazla olsun istemeyin bence
yusufmertmom Glsn7581 aynılarını yiyip içiyorum canım ama sağım yapmadım hiç. Tamamen boşaltınca sinir oluyo benimki geri dolmuyor hemen o zaman da mama yapıyorum mecbur
Glsn7581 AyseninAnnesiiii sırtına vurma canım a kucağına al dik tut hafif salla ya da elinde yüzü yere bakacak şekilde hafif salla . alnını ovala.