Merhaba.
Bebeğim iki gün önce 18 ay aşılarını oldu. Aşı günü akşam üzeri ve gece ateşlendi ama ateşi yükselmeden kolayca düşürüldü. O günden beri bir huysuzluğu var, aşı yerlerinde bir soeun görünmüyor. Ağrısı mi var bilmiyorum söylemiyor göstermiyor acıyor mu diye sorduğumda. Ama iştahı uykusu tavırları çok olumsuz 😑 sizlerin bu aşılardan sonra huysuzluk oldu mu bebeklerinizde?