Kızlar yaptıran var mı aranızda memnun musunuz hangi yöntemle ne kadara yaptırmıştınız benim gözümde kaymada var sonrasında çift görme ihtimali oluyormuş çok kararsız kaldım ama gözlükle olmuyor çocukla lenslerden de bıktım yorumlarınızı merak ediyorum artılarını eksilerini