Devushka Selam kızlar kızım 64 günlük emziriyorum adet oldum ölüyorum ağrıdan kadın doğum dr um sürekli onun takibindeyim yıllardır apranax plus var evde içimmi dedim iç dedi ama emin olamadım emzirme döneminde içen varmı ??
Sirvanaydinerr Devushka o ağır bi ilaç. Emzirme döneminde parol ve minoset dışında bi ilaç vermiyor doktorlar ama bence bi doktorunla konuş istersen
Devushka NekwaSultan beni kesen tek şey o yıllardır şu an yerlere yatıyorum ağrıdan sütüme geçer mi acaba
NekwaSultan Devushka gecer illa ki ama o kdr sakincali olsa dr.lar önermez ic ve bebisine daha guzel bak geçmiş olsun 🤗