Pinarrr01 Hemoroid sorununa çözüm bulan var mı kızlar? Eşimde hemoroid sorunu var ileri derece çok rahatsız ediyor çözüm bulamadık akıl akıldan üstündür. Daha önce de ameliyat oldu
Mlkko Pinarrr01 bitane ot var onu kaynatıp içince geçiyor. Eşimde vardı bi tanıdık bize söyledi deneyelim nolcak dedik gerçekten geçti ve 5 senedir hiç geri gelmedi. Keşke adını hatırlasam 🙇🏻♀️ Biraz googlelayım sizin için belki bulurum
Sensusfreud Pinarrr01 ha bir de olabildiğince sıvı tüketmesi kabız olmaması gerekiyor o da geri gelmesinde en büyük etkenlerden birisi
[silindi] Pinarrr01 geçmiş olsun acı yemek ler den baharatlardan uzak durmak lazım Her gün düzenli tuvalete çıkması lazım gerekirse Günde 2 defa çıksın sabah ya da öğleden sonra kendi alışkanlık yapması lazım Her gün düzenli yani kakasını yapması lazım yoksa o çıkmadıkça kabız oluşuyor O yüzden daha zor oluyor Sabahları aç karnına kayısı alsın haşla suyunu aç karna işsin kayısı yani şey yumuşatıyor dışkıyı öyle çıksın eğer hani çatlak da varsa makatında çıkmadan önce zeytinyağı sürsün ki daha da çatlak olmasın bir krem ve fitil var Bir ay düzenli kullanırsa İnşallah geçer doktorun bana Günde 4 sefer sürmemi istedi ben 15-20 gün kullandım Elhamdülillah benim yani çatlaklarım vardı Çok çok kötüydü yani 3 tatil Hani çektim yani umursamıyordu mama yaş geçtikçe Anladım doğumdan sonra oluyor zaten
Pinarrr01 Mlkko çok iyi olur bizde bi kaç şey denedik ama hiç faydası olmadı belki sizin yaptıgınızın faydası olur bize de
Sensusfreud Fito krem - proctoloc - locafen bu üç krem çok işe yarıyor bir de sıcak su oturması da yaparsa rahatlatır ağrısını
Mlkko _tospikannesi sığır kuyruğu otuymuş buldum. Yapraklarını kaynatıp içmişti eşim kola gibi siyah bi su olmuştu. aktara falan sorun bi yine de tabi kimsenin vebaline girmek istemem bir problem olmasın
Mehtap038 Gecen ınstada patlıcan sapını kaynatıyolardı ama guvenıp yapmadım benımde bu sorunum var.bı arastırın ıstersenız.bırde kusburnunu lapa yapıp koyuyolardı ama ters bı etkı falan olurda Allah korusun.en etkılı cozum amelıyat sankı cnm
Pinarrr01 Mehtap038 ameliyat oldu canım daha önce tekrar yenilendi patlıcan sapını bende duydum ama hiç yapmadık
Pinarrr01 [silindi] canım işte eşim kabız değil kabız hiç olmuyor aksine ishal kabız olsa ona göre davranırız ama kabız değil ki
Mlkko Pinarrr01 sığır kuyruğu otuymuş bir aktarla konuşun eşime bir şey yapmadı ama yan etkisi falan olmasın yine de
Sensusfreud Pinarrr01 evet o zaman yanma vardır pro dediğim krem yanmaya iyi geliyor denesin kesinlikle
balkzm Mlkko bende de aynı sorun var,2.derce hemeroid denildi,kanamam çok oluyor,sizin söylediğinizi birde denim insAllah faydalı olur
Mlkko Eftelya32 Mlkko sığır kuyruğu otuymuş bir aktarla konuşun eşime bir şey yapmadı ama yan etkisi falan olmasın yine de
AzraBolat Valla ben patlıcan sapını duyup birine tavsiye etmiştim geçirmiş hala dua eder demekki faydası var😉