Oğlum 1 yaşına geldi. Dün hastaneye gittim rutin kontrol yaptırdım iyi ki yaptırmışım kimse gel dememişti. Değerleri gayet iyi fakat d vitamini fazlalığı çıkmış. Doktor hemen bırakın böbrek taşı yapar demiş. Nasıl fazla çıkar aklım almıyor. Bazen damlatmadığım bile olmuştu. 3 ay sonra tekrar gel demiş. 1 yaşına geldiği zaman bıraktınız mı sizde. Bıngıldağı henüz kapanmadı çok az kalmıştı.