Amnehma
Benim evim olsaydı kiracıya bırakmaz ben öderdim, kombi demirbaş sonuçta. Hani ocak, fırın gibi bir demirbaş olsaydı kullanıma bağlı bozulurdu tamam ama kombi sürekli el altında olan bir şey değil.
Yakın zamanda görümcemin kombisi bozuldu, ev sahibi normalde benim yaptırmam gerekir ama şu an karşılayacak gücüm yok dedi arayı bulup yarı yarıya ödediler 1600 tl falan masrafı çıkmıştı galiba.