Aselinannesii6 Kızlarr şimdi sepete ürün ekliyordum almak için 1 tayt 3 sweatshirt 260 tutuyodu 180 lira ödedim ilk siparişe indirim varmış bilmeyenlere duyurıyım 📣📣