Gryffindor geçen sene ramazanda bebeğim küçük olmasına rağmen birkaç akşam eşime bırakıp dondurucuya hazırlık yapmıştım çok iyi olmuştu. Bu yıl da aklımdakiler biraz tavuk göğsü, Biraz tavuk pirzola, biraz kıyma bu şekilde koymak. Biraz börek sarıp koyacağım. Musakkalık patlıcan kızartıp koyacağım aşırı pratik oluyor. Aynı şekilde karnıyarık hazır edip koyacağım. Tabi bunlar hep plan 😂😂 inşallah kısmet olursa yapacağım. Geçen sene iftar ve sahurda hiç zorlanmadık çok şükür, sanki oğlum bilir gibi o saatte uyurdu, canım oğlum benim 😂 üç aylıktı o zaman sanırım. Bebekle ilk ramazan bence çok özel, küçükken yaşadığımız ramazanları çok güzel hatırlıyorum, annem sağ olsun minik minik şeyler yapardı ramazan deyince aklımıza onlar gelir, bilemiyorum zaten nostalji tutkunu bir insanım😢 inşallah oğlumun ramazanları güzel hatırlamasını sağlayacak şekilde gereği gibi yaşayabiliriz 🙏🏻