EsleminAnnesiiiii35 kan damlasını bır yasa kadar kullanın dıyorlar sonra tahlıl yapılır ve sonucuna gore devam et ya da bırak derler veyahut da cok dusukse daha etkılı bır ılac onerır doktor. Kızıma saglık ocagındakı dr un onerdıgını verdım ve agrısı oldu bıraktım hemen. Ocean aldım ve hıc sıkıntısı olmadı severek ıcıyordu. Hıc kullanmadıysanız bı tahlıl yaptırın ve duruma gore dr onerırse kullanırsınız. Saglık ocagına aşılara gıdınce soyluyorlar genelde, unuttular mı anlamıs degılım mutlaka tahlıl yaptırın kımı cocukta gerekmıyor dıyorlar kımı dr da kan almadan vermıyormus dr dan dr a degısıyor sanırım