10 aydır tuzsuz ilerliyoruz her şeyine beslenmesine emmesine vs cok dıkkat edıyorum ama sıkıldım artık ya. Annemlere gecicem az sonra ezogelin yapmış ondan yedircem mesela dün bende ezogelin yaptım tuzsuz bebek salçalı cok guzel ama yemedı yani. Bakalım bugun yicek mi.. var mı erkenden tuza başlayan