ZeynepSare Arkadaşlar bel ölçüm 114 . Kullnan arkadaşlar hangi beden almalıyım ? Sitesinde 3xl yazıyor . Yardımcı olur musunuz satan var mı 2xl veya 3xl ?
Bebegimmelegim ZeynepSare canım bana sitesi xl demişti ben l aldım ona rağmen büyük geldi keşke m alsaydım dedim düşün. Şimdi de s sini aldım bence biraz küçük olması daha ideal ama ciddi inceltiyor
Bebegimmelegim ZeynepSare tabi ki rengi siyah atıyorum hemen takip isteği gönderdim aksi halde atılmıyor çünkü ☺️