Ysmn3111111 hiç. Sırf gece kızım çok uyanıyor ağlıyor diye 4 aydır salonda yatıyor. Ben de koca yatakta kızımla rahat rahat yatıyorum oh mis . 8.5 aylık daha ne altını değiştirdi ne gaz çıkardı ne bişey. Yok yani. Kaynanamlara bi yere giderken bile kızı hep ben taşırım o çanta alır daha doğru düzgün tutmayı bilmez, ağlama krizinde sakinleştirmeyi bilmez . Hayaller hayatlar yani anlayacağın