Ysmn3111111 Evet onlardaa çalışıyor yoruluyor ama bizimde uykumuzu alıp dinç kalmamız lazım🤦🏼♀️Birgün eşim birgün ben bakıyoruz geceleri mamayla beslendiği için🌸 uykumuzu sırayla alıyoruz 😅 sizde durumlar nedir😇
1995 Ysmn3111111 ayy ne guzel benimki baska odada yatiyo oda yapti kendine oglumla da ben yatiyorum yatak odasinda esim bide kapisini kapatiyo cocugun sesine uyanmayim diye ayar oluyom 🤣🤣
Deletedmom_22 Ysmn3111111 bebeklikten beri ben kalkıp bakıyorum. Çünkü o kalkıp bakmak istese , anca sinirlerimi bozar öyle gider . ben Uykumu alıyorum şükür , oğlum doğduğundan beri uykusuz bırakmadı beni
ilyestaa Ysmn3111111 eşim normalde çok ilgili. İşten gelir gelmez alır kucağına bebe uyuyana kadar bana vermez. Haftasonu da full ilgi alaka. Ama bir kere gece kalktigina şahit olmadım. Asla duymaz. Uykusu çok ağır. Bı de utanmadan sabah bebe iyi uyudu dimi gece der. Oysaki 646473 defa kalkmistir.
Ysmn3111111 Divayorgun yaa neden ki bizimki çok zor bi bebek 8 aylık oldu 8 Aydır ne gece ne gündüz uykusu var uykusuz kalırsam bütün gün sersem oluyorum
Ysmn3111111 1995 hahahaha🤣🤣 ben uykusuz oldumda çok sinirli sersem bişey oluyorum o hallerimi çekmemek için heralde😅
Divayorgun Ysmn3111111 gerçi oğlum uyurdu hep geceleri. Tek mamaya kalkardı. Belki ondan gerek duymadım
Ysmn3111111 Deletedmom_22 ay ne güzel bizimki ne gece ne gündüz 10 dk uyudunu bilmem çok uykusuz kalıyorum o yüzden gece pilim bitiyor
Ysmn3111111 ilyestaa agahaha benim uykum çocuktan sonra derin olmaya başladı gece hiç ağladımı falan diyorum uyudumu ki diyor
pinkooo_02 ilyestaa aynen aynen hiç sesi gelmedi maslalah iyi uyudu der benimkide sinir olurum bende 😂
Tubasel5 ilyestaa ayyyyyy sanki bunu ben yazmism. Çok güldüm ya. Askim bu gece çok iyi uyudu diyor halbuki hac kez.kalkti.. herşeyiyle aynı yazdiklarnin 😂😂😂
Elif1070 Ben agır bır rahatsızlık geçirmiştim uykularıma dıkkat etmem gerekıyordu sağolsun eşim gecelerı uyanıp mama verıyordu gerekırse yanında yatıyordu
Deletedmom_22 Ysmn3111111 aynen bide emziriyorum, o yüzden babasının kalkmasına gerek kalmıyor 😅 Kendim hallediyorum
pinkooo_02 Ysmn3111111 çok şanslısın inşallah böyle devam eder şansın bırak gece bakmayı akşam yemek yedikten sonra bulasiktir Ocak temizledir çaydır toplasan bu saydiklarim 10 dakka odaya gelir gelmez ağlıyor seni istiyor deyip verir bana keyfi yerindeyse aglamiyorsa da gelir oğluyla oynar böyle biri 😂
Banu- Ysmn3111111 çok erken kalktığı için içim razı olmuyor gece uyanmalarına kendim bakarım ama gece mamasını eşim yapar.
Mlkko Ysmn3111111 gece uyuyan çocuk babasını gündüz uyuyan çocuk annesini severmiş diyorlar 😬 oğlum o kadar babacı ki gece hiç ses çıkarmadan uyuyor 🥲
Deletedmom8453 Ysmn3111111 Ya baksa bakar da acayip aklım kalıyor ben gene uyuyamıyorum ki 😂😂😂 yattığım yerde onları dinliyorum
Ysmn3111111 Deletedmom8453 valla benden iyi bakıor ben bakarken sabaha kadar 50 kere uyanıyor 😂 bana akıl veriyor bak şöyle yapıcan ki uyuusn böyle yapcn ki rahat etsin diye 😀
Asyatosumunannesiyim Ysmn3111111 Allah yukarda yalan söyleyemem eşim yorgun dahi olsa sen dinler der bakar hiç bakmadığını hatırlamam sıklıkla geceleri o ilgilenir Allah razı olsun
Bebegim17 Ysmn3111111 valla eşim araba kullanıyor bütün gün aklım onda kalıyor uykusunu alamazsa. Çok yorulunca rica ediyorum ertesi gün uzun yol yoksa sütümü sağıp dolaba koyuyorum gece beni kaldırmıyorlar. Ama çok nadir.
Barlasb10 Gece beslenmesini kestiğimizden beri eşim bakıyor gece 2-3 kez kalkıp su içer ya da emziğini arar. Beşikte eşimin tarafında 😬 emzirirken de bazen çok ağlarsa sakinleştirir uyuturdu 🥰