Raziyenu44 çocuğa göre değişir böyle şeyler..bu yüzden erken,uyusun, uyutun diye bir şey söz konusu olamıyor bazen..benim ilk çocuğum 4 yaşına kadar öğle uykusu uyurken 2.çocuğum 2 yaşında bıraktı🤷🏻♀️ Çocuğunuzu dinlemelisiniz uyutmaya çalışarak ne onu ne de kendinizi yıpratmayın derim..