Masal_Ask biberon kullanımı kesinlikle yoktu. Zaten ben ilk iki ay kaşıkla besledim artık yeter dedim ve 15 gün biberon verdim şükür biz de biberonu unutturma kolay oldu. Şimdi bazen biberonla sağılmış süt vermeyi deniyorum kusuyor bir yudum bile cekmiyor yapamıyor hiç sevmiyor. Bol bol emzirme denemesi çok aç bırakmadan. Ara ara alternatif yöntemlerle sağılmış süt veriyordum emme denetiyordum geceleri daha iyi emiyorlar. Kucakta uyurken her zaman emzirmeyi deniyordum. Sonra Antalya’da bir ebenin yanına gittim şükürler olsun onun yanında bir kere bir tuttu bana sakın emmeyeceğini düşünme bebeğin emiyor dedi sabret dedi . O günden beri emiyor ever eskisi kadar kilo alımı iyi değil. Çünkü benim kızım biberonla verirken bile verdiğim sütleri bitirmezdi ben kalanı kaşıkla zorla verirdim genel kilosu iyi ama annelik işte. Şimdi memeden ne kadar emdiğini göremiyoruz istediği kadar büyüyor 😂 öncelikle kendinize inanın emeceğine tekrar biberonu unutturun. Emme ve doyma isteğini biberonla tamamlıyor çünkü. Sonra bol bol emzirmeyi deneyin gülerek şarkı söyleyerek konuşarak ayakta uyurken. Günlük ten tena temas yapın. Mesela ben bebeğimle duşa girmiştim o da iyi gelir demişlerdi. Bir kaç kez beraber duşa girdik sonra duştan sonra emdirdim uykusu geliyordu memede uyuyordu ama gelince memeye ağlamıyordu bu bile iyiydi benim için. Özel danışmanlık almaya imkanınız yoksa hastanelerde emzirme hemşireleri oluyor doğum bölümlerinde gidin yardım isteyin. Ben Antalya’da araştırma hastanesinde bi hemşireyle bile görüşmüştüm kime netin iyi geleceği bilinmez sadece asla emmiyor emmicek Demeyin beyninize güzeli kodlayın:)