Benim bebeğim 7-8 arası neredeyse 1 ay emmedi hep sağarak verdim ,sonra kendi kendine emmeye devam etti , çalıştığım için biberonda kullanıyor üstelik,lütfen pes etmeyin,gecici bir süreç bu ,bir de duşun altında yani su da emzirmeyi deneyin ,o da işe yarıyor 🍀