Benimde doğumdan sonra bacaklarımda çatlak oluştu küçük bir bölüm olmasına rağmen Dr seans başı 2000tl istedi. İzmir de oturuyorum burası belki pahalıdır bilmiyorum fazla geldi bana. 3.seanstan sonra kendini gösterir kaç seans sürer cildine bağlı dedi ve asla tamamen geçmez dedi.