Smyra30 Kızlar B12 eksik çıktı sağlık ocağındaki doktor tribeksol diye bir ilaç verdi prospektuste içinde bulunan yüksek b6 vitamini nedeniyle emziren anneler kullanmamalı diyor. Kullanan oldu mu bu ilacı
karabiberimm Smyra30 ben kullandım emzirirken ama geri bıraktım sütüm bile o ilaç gibi kokuyordu çocuğun teri bile öyle kokmaya başlamıştı bende devam etmedim ama dr a sorup bıraktım size yazarken sordu mu emzirdiğinizi
Eskici777 Smyra30 Size activebeemacunun b12sini öneririm helal ve tamamen dogal. Karalahana tursusu da b12 yukseltır et ürünleri hayvansal gıda..
karabiberimm Smyra30 o zaman ebenizi arayıp sorun sorun olurmu diye ben tamamen bıraktım başka bir sebepten dolayı kullanmıştım ben işe de yaramamıştı zaten çünkü anne sütü zaten çok vitaminli oda çok fazla içerik içeriyor bir sorun öyle devam edin bence
Smyra30 karabiberimm benim B12 eksik olduğu için kızım sutten alamamıştı ona da damla kullaniyoruz sorayım en iyisi