Anneler slm 10 gün önce spinal sezeryan oldum. Ağrılarım hiç geçmiyor. 1 hafta ayağa kalkamadım bile doktorum gittim gayet iyi görünüyor dikişlerinde hiçbir problem yok diyor. Ama 10 gün oldu bebeğimi kucağıma alamıyorum resmen ayakta 2 dakikadan fazla duramıyorum.özellikle sağ tarafım ağrıyor. Çevremde sezeryan olanlara bakıyorum 1 haftada ayaklanıyor ben neden böyleyim anlamıyorum çok bunaldım sürekli yatmaktan. Benim gibi olan var mı. Ne zaman geçecek bu ağrılar ???