Cly01 benim bebeğimde kusuyor gece kusmuyor ama gündüzleri çok kusuyor sürekli üst değiştiriyorum ben hem anne sütü hem mama veriyorum hıçkırık tutar kusar gazı olur kusar kusar da kusar mamadan mı bilmiyorum ya da büyüyor artık bebelac kullanırken daha çok kusuyodu sanki şimdi gold kullanıyorum biraz azaldı gibi ha bi de mama sıcaklığı da etkiliyo bence ılıktan az soğuk içince daha çok kusuyor fışkırır tarzda kusmadığı için doktor normal dedi 🤷♀️