Merhaba kızlar, bebeğime molfix kullanıyorım. 2 paket açılmamış duruyor. Her açıdan memnunum fakat iç bacakları çok iz yapıyor. Bezin yapısı kalın ve sert. Prima yumuşak ama çok pahalı içeriğide temiz değil. Bana yumuşak bir bez önerir misiniz lütfen