Pinky35 gerçekten öyle ama , benim bir arkadasim vardı oda sürekli çocuğun arkasında geziyodu hala da geziyo, ogullarimjz aynı yaşta onunki hala güvensiz yürüyor ama çocuğun suçu yok annesi yüzünden hep. Yataktan falan düşmediği sürece sorun yok. Benimki günde 5 -6 defa düşerdi,o aralar yüzü morluk içinde gezdi hep ama şimdi koşuyor resmen ve düşmüyor öyle çok.