Demin kizim yesil sivi icinde siyah veya koyu yesil mukuslu kaka yapti. Doktora yolladim mukuslu oldugunu onayladi.
kakada kan veya günde 5 kereden fazla yaparsa kala tahlili yapcaz dedi.
ancak kafamda soru isareti kaldi. Ya kizimi hastaneye götürdügümde kakasini yapmazsa? Demin ki kakadan örnek alip bi yerde saklamalimiyim?
bilgisi olan var mi?