Selam anneler. Geçenlerde ikinciye hamile olduğumu öğrenmiştim ve bugün ki kontrolde de dış gebelik olduğunu öğrendik. Doktor istersem bugün alabileceğini söyledi bende kabul ettim şuan çok değişik duygular içindeyim bir boşluk tarifsiz… 2 de genel anesteziyle işlem başlayacak umarım kolay atlatırım