Daisyy 20 günlük bebeğim var arkadaşlar. Hep meme istiyor artık memede uyuyor. Eğer gazını çıkarmadan uyursa 10 dk sonra ıkınarak uyanıyor. Gazını çıkarsam uyanıyor tekrar uyumak için yine meme istiyor. Böyle bir kısır döngü oldu. Emzik de tutmuyor. Gereğinden fazla emiyor sonra kusuyor. Ne yapmam lazım?
[silindi] Daisyy ben Daisyy benım bebegımde oyleydı cok gazlı degıldı ama yınede dedıgınız gıbı gazını alınca uyanıyodu tekrar meme emıp uyuyodu dongu degısmedı gecıcı bır surec ıdare edeceksın artık ılk 3 ay 😑
hellomom Daha çok küçük, o dönemler maalesef biraz öyle. Emdikten sonra yüzüstü yatırmayı deneyebilirsiniz, gazı daha kolay çıkarıyorlar. Uyurlarsa da daha rahat uyuyorlar o pozisyonda ama siz yinede bırakmayın öyle uyursa geri çevirin.
Daisyy hellomom bazen de gazı çıksa bile ıkınmaya devam ediyor hepsini çıkaramıyor sanırım yüz üstü deneyeyim bir de teşekkürler