Merhaba kızım prematüre düzeltilmiş 6buçuk aylık ama ayaklarının üstüne basmıyor , dönmüyor , oturamıyor dik tuttuğum zaman ayaklarını kaldırıp kıvırıyor asla ayaklarına ağırlıgını vermiyor sizin bebekleriniz kaçıncı ayda ayaklarının üstüne bastı aynı durumu yaşayan var mı ?