Akaan Merhaba kızlar küçük bir ilçede yaşıyoruz malum geçim sıkıntısı felan biraz bütçemiz var kendi işimizi kurmak istiyoruz ama ne üzerine kuracagimiz hakkında fikrimiz yok sizce bu devirde ne iş yapar nasıl Bi iş yapmalıyız
maysa-19 Akaan benimde kafamda bu sorun var .ama.hic bişey sinmiyor içime.esimle değilde kendim tek yapabileceğim bişey olmalı.
Miniknur Etrafta çocuk varsa oyun grubu yapabileceğiniz bir yer olabilir. Artık insanlar ne yapıyorsa çocuğu için yapıyor
maysa-19 Miniknur çok doğru geçen bı yere gittik bı oyuncak 15 dakikası 30 TL .ilk çok geldi ama çocuk için verdim.konusmuyor emziği bıraktı çocuk streste bı balon bide yiyecek yol derken uçtu gitti paralar .olsun dedim başka bişey olsa vermezdim😂
Baby01 5 senelikten daha yeni bir araba alma şansınız varsa tredyolda kuryeliğe başlayabilirsiniz bi akrabamız başladı öğlen 1-2 gibi işi bitiyor adamın 10 bin falan kazanıyor 7 si falan cebine kalıyormuş
Akaan Baby01 o iş aklimizdaydi fakat eşim gozunde problem var ehliyetine sorun çıkıyor maalesef olmuyor