Hanımlar bebeğimin kafası sırtüstü yatmaktan düz olmuştu. Bir sağ bir sol yatırmaya başladım. Kafası biraz yuvarlaklasmaya başladı ama henüz tam değil. Bu sefer de kafasının sol tarafı biraz daha bombeli, sag tarafı ise biraz daha düz. Şimdi benim.hangi tarafa yatirmam.lazim.? Sağ mi sol mu? Sol tarafa yatırıyordum ikisi eşit olsun diye ama sanki sol iyice Bombeli olmuş sağ duz kalmış. Yoksa sağa mi.yatirmaliyim? Kafası düz olmasin istiyorum. Eşit olsun yardimmm