Oğlum 7sinde 6 aylık olacak sırt üstünden yüz üstüne yarım dönüyordu tam dönüş yapmadı, bi kaç kere yatakta döner gibi olmuştu ama eğimden dolayı demiştik. Biraz önce mutfakta iş yapmak için salonda yere koydum halısında oynuyordu ağlamaya başladı bende işimi bitirip gittim bi baktım halının baya bi dışında. Eşime attım dönmüş mü diyo 😂 yok uçtu.
Ee artık dönüyor diyebiliyor muyuz gözümle görmedim oraya kadar dönmeden gitmesi de imkansız olduğuna göre hayırlı olsun mu 😂