Elifinannesiiiiiiiiii AloneMom bir kez oldum doğumdan sonra antibiyotik kullandım diye oldu 3 gün fitil kullandım hemen geçti bir daha olmadı
Hefe Ben normal doğum yaptım son ay doktorum yoktu meğer mantar varmış bende onun yüzünden bir sürü dikiş atıldı dokuyu mahvetmis ihmal etmeyin bir an önce tedavi olun