Kızlar bebeğime aptamil kabızlık yaptı ve sanki kilo aldırmıyordu biz meme+mama gidiyoruz ama çoğunluğumuz mama hipp combiotic denedik bunda kakasını yaptı ama sanki yüzünde kızarma oldu alerji yaptı gibi sizce hangi mama daha iyi kilo aldırır ve kabız yapmaz siz hangi mamayı önerirsiniz bide alerji yaptı doktorumuz alerji maması kullanalım dedi verdi ama onuda asla ağzına sürmüyor içmiyor beğenmiyor sizler hangi mamayı önerirsiniz