Kızlar bebeğim tam 13 aylık. Yemek ile arası yok. Sürekli mama yiyor. Gece gündüz mama yiyor. Yemek yese bile iki lokma yiyor yine mama yiyor. Gece emziği somuruyor ağzını şappurdatıyor ve 3 kere mamaya kalkıyor. Uyanmasa kalkmasa bile dediğim gibi emziği öyle bir şappur şuppur emiyor ki kalkmamam imkansız. Anne yanı beşikte yatıyor ve benim uykum aşırı berbat ya. Ne gece ne gündüz uyuyamıyorum. Şimdi yine uyandırdı ağzını şappurdatmaktan. Çıldırmak üzereyim. Mamayı da 2 saatte bir , 120 cc içer. Ne yapıcam normal mi 🙍🏻♀️🤦🏻♀️