Minnakordek Arkadaşlar karışık mama kullanmak bebeğe zararlı mı aptamilin mamasını kullaniyoruz elimizde humana da var onlari versem sonra yine aptamile geçsem kabızlık dışında ne gibi sorunlar olabilir