AysunT canım sen biberon vermeye devam ettikce o biberona alışacak ve seni emmeyi reddedecek iyice bende ilk doğduğunda meme mama şeklinde gidiyordum ama mamayı çok vermezdim sabah akşam bazen de gece 30 CC verirdim şuan mesela kızım 6 aylık ve emmeyi reddediyor şuan geri gögsüme döndürmeye çalışıyorum yapma sonra pişman olursun bak ben çok oldum sürekli sağmaya ve emzirmeye çalış