Kızlar 4 aylık oğlum. Başlardan beri Konak falan hiç olmadı bizde. Normalde hazır su ile banyo yaptırıyorum falat memlekete gidince arıtıcı suyu kullandık ondan mı oldu Konak acaba diye düşündürüyor. Unibaby şampuan kullanıyorum. Bazıları o da Konak yapıyor dedi ne derece doğru yA sizler ne önerirsiniz? Yoksa iyi durulayacağım mı diyorum kafasını üşüyecek diye acaba