Havvanur1 benim bebeğim de prematüre doğdu(2.00 kg) uzun süre sarılığı oldu kilo almadı ben emzirdiğimi sanıyordum çocuk emmiyormuş meğerse. Sütüm de azaldı. Mamaya başladık bir ay kadar sonra o şekilde kilo almaya başladı. Şu an 2,5 aylık ve 4.00 kg ama son iki haftadır da kilo almıyormuş gibi geliyo mamayı azalttım sanırım azaltmamam gerekiyodu. Bebelac kullanıyorum ben siz ne kullanıyorsunuz. Bir de doktor normal diyorsa canınızı sıkmayın bence. Bana sağlıklıysa kiloyu çok dert etmeyin demişti doktor
Havvanur1