Hanımlar merhaba. Sütüm yetiyor mu yetmiyor mu delirmek üzereyim tecrübeli anneler lütfen yardım edin . Bebeğim 2 aylık 5800 kiloda . Çok huysuzlandığında günde 1 kere 90 ml mama veriyoruz. Her defasında memeden ayrılmıyor sonrasında hıçkırık tutuyor bazen emdiğini kusuyor. Dün daha yeni emzirmeme rağmen ağlama krizine girdi aç olduğunu tahmin etmedim , en son 90 ml mama yapıp verdim uyudu. Sütümü sağlığımda gün içinde tek memeden 15 dk pompalı ile sağlığımda 60 ml çıkıyor. Bazen memeyi çekiştirip duruyor huysuzluk yapıyor. Ne yapmam lazım kafam bir milyon😳😳😞