Bende de bir işe yaramadı:( hatta galactago, promalt, çemenotu hapı hepsini alıyordum. Sütüm artmadı Alerji oldum bide üstüne😓benim en çok işime yarayan bir çay var; kimyon, rezene, anason, şerbetçiotu,ısırgan, çemenotu, kişniş karışımından oluşuyor. İlk başlarda günde 4-5 defa taze demleyip içiyordum. Şimdi sabah akşam içiyorum. 1 bardak için bir tatlı kaşığı karışımdan suya koyup 2-3 dk kaynatıyorum, sonra bi 5 dk dinlendirip içiyorum. Benim çok işime yaradı.