Ay21 bende ilk 3.5 ay yanımda yatırdım. Bizimde yanıma beşik sığmıyodur. Ayak ucuna sığıyordu. Yanımda da reflü yatağında yatıyordu. 4. Aya doğru hareketlenmeye başladı, bi an döner fark etmem falan diye beşiğine aldım. Şuan 6.5 aylık ayak ucumuzda yatıyo. Tam zamanında beşiğine almışım çünkü 1 hafta sonra dönmeye başlamıştı